04 Ağustos 2009

vampirim ol gel bana,börekler açayım sana :D





rüyamda istanbul üniversitesindeydim,hangi bölümü kazandığımı anlayamadan derslere giriyordum ve sıkı durun dersin adı "sucukçuluk"tu XD
bildiğimiz sucuk,Allah'tan öyle bir bölüm seçmedim,ya arkeoloji yada turizm okuyacağım :)

eh bu bölümlerle ilgili babolim yada ananem yorum yapmazsa nolur?uğursuzluk getirir :D
o yüzden şuan lügatlarında mezar kazıcısı,tarihi eser kaçakçısı,otel kapıcısı tarzı kelimeler türemiş durumda.tabi önce kibar sorularla başlayıp seni gaza getirirler:
-e,nolacak bakalım arkeoloji okuyunca,mezar mı kazıcan
-hayır,kazılara gitmicem,müzelerde,kültür bakanlığında yada okulda çalışıcam
-hıı,müzeler,bakanlık,okul da seni bekliyodu

-e,nolacak bakalım sen turizm okuyunca,garsonluk mu yapıcan
-hayır,garson olmıcam,otel müdürü yada müdür yardımcısı fln
-hıı,oteller de seni bekliyodu

-yok yok sen dersaneye git bu sene
-napıcam dersanede ya,gidiyim bu sene
-cık,yazdıralım hemen çalışankazanıroğulları dersanesine
-hıı,çalışankazanıroğulları dersanesi de beni bekliyodu

işte böyle bi paradoks halindeyiz,komik ama,hayırlısı neyse o olsun :)

bu arada cnbc-e ye sarmış durumdayım,oturup montfon gibi sabaha kadar onları izliyorum,derken moonlight diye bir dizi keşfettim,gerçi çabuk bitti,tadı damağında kalıyor insanın,ben de biraz bahsedeyim sayfamda dedim.

mick st john bir vampir,ama iyi vampirlerden,aynı zamanda bir dedektif,bir insana aşık ama ona zarar verebileceğinden ve onun ölümünü görmekten deli gibi korktuğu için uzak durmaya çalışıyor.bir yandan da tekrar insan olmaya çalışıyor.
josef kostan,en yakın arkadaşı,zengin bir işadamı,alaycı bir tip,laf aramızda kendisine bayıldım,insanda kan kaybı isteği uyandırıyor :p

coraline,mick'i vampir yapan hatun,eski karısı,mick yıllar önce onu dört yaşında bir kızı kaçırdığı için öldürmek zorunda kalıyor,coraline ise günümüzde insan olmanın formülünü bulmuş olarak geri dönüyor.beth,şanslı yaratık,mick'in karısını öldürmesine sebep olan dört yaşındaki çocuk o.bir insan,mick kaçırma olayından itibaren onu takip ediyor.bu yüzden kendini hep güvende hissediyor,günümüzde de bir şekilde tanışıyorlar ve çocukluk kahramanının mick olduğunu anladığından beri ona aşık.bir gazeteci ve mick in sırrını açığa çıkarabileceğinden,istifa ediyor.
özet olarak da,coraline insan olarak dönünce bu sırrı mick ile paylaşıyor.mick tekrar insan oluyor,gayet mutlu fakat beth bir vampir tarafından kaçırılınca onu insan olarak kurtaramayacağı için yıllar süren insanlık hayallerinden vazgeçip arkadaşı josef'ten onu tekrar dönüştürmesini istiyor.derken çıkmaya başlıyorlar işte,onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine..gene de devam etmesini isterdim dizinin o ayrı :s


kendi hayatıma dönmüşken,dün akşam çok sinirliydim,çünkü iki gündür cesaretimi toplayıp yapmaya karar verdiğim şeyi ananemin boş konuşmaları yüzünden yapamadım ve tekrar aynı cesareti bulabilir miyim bilmiyorum..
şimdi biraz iyiyim,zaten mutlu olmaya karar verdiğin zaman hayat karşına sağlam engeller çıkarmakla görevli değil mi,benim tek silahım da gülümsemek :)

görüşmek üzere!!

3 KişiNeDemiş?:

Zen dedi ki...

üniversite konusunda hayırlısıı olsun hakkında canım,nerede mutlu olacaksann o bölümü seç :) moonlight dizisinin methini duymuştmm,şu sıralar 'dexter'a sarmış durumdayım bende,bunuda bi izleyeyim merak ettim ^=^

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

:D moonlight bitti malesef takrar var mı bilmiyorum,sanmam ama :s
bu arada hoşgeldin bloguma :)

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

takrar XD