14 Ağustos 2009

anaaa tuttu mu ne :D

Aslında sonuçlar 15 inde açıklanıyor sanıyordum.O yüzden de bir ay önce puanlar açıklanmadan önceki gece olduğu gibi sabaha kadar dönüp durmadan uyuyabildim.Sabah mesajla uyandım,Merve'den:

"Kuzu,Muğla işletme,sen?"

Nasıl yataktan zıplayıp annemin yanına koştuğumu hatırlamıyorum-ki bir su dökersen yataktan öyle hızlı kalkarım,görüp göreceğin de o olur :))

Ezberlediğimin farkına bile varmadığım kimlik numarasını girdik ve ekranda çıkan yazılara öylece bakakaldık:

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
EDEBİYAT FAKÜLTESİ
PREHİSTORYA


Neyse ki beynim çalışmaya başladı ve ne halt ettiğimin farkına vardım,İstanbul olsun diye yeni açılan bölümleri de yazmıştım ama "Sen kobs'sin,niye işini şansa bırakıyorsun be salak!!" diyen olmadı tabii.Allah'ın emriydi böyle biyer tutacağı,tuttu da.

En başta burun kıvırdım,canım sıkıldı ama sonra gitmeye karar verdim.Babama sorarsan seneye kal diyor ama..İkna olacak gibi,ben fikrimi değiştirmezsem..

Ah,unuttum,şuan yaşıtım olmayan yada ilgilenmeyen herkes gibi bölümün adını çözmeye çalışıyorsunuz siz de =)

Hemen anlatalım:
Prehistorya,Latince'de ön tarih demek,yani eski tarih,daha da daraltacak olursak yazının icadına kadar olan tarih.El yazmaları,anıtlar filan olmadığı için bulunan şeyler daha zor anlaşılır-dolayısıyla da daha değerli oluyor ;)
Arkeoloji bu sene üç üniversitede(ankara,ege,istanbul) üçe ayrıldı,prehistorya da bu bölümlerden biri.Yani ilk mezunlarından olacağım için şanslıyım diye düşündüm.
Çalışma alanları ise kültür bakanlığı,müzeler,mta,turizm acenteleri fln,yada okulda kalırsın..
Anamm,şu dakikada farkettim ki klasik bir bilim kişisi olarak(haspam XD) alanımı anlattıkça anlattım susmadım gitti.

Şimdi susuyorum,sizden de fikir bekliyorum,sadece ve sadece üniversite için bile gidebilirim-ki zaten sırf bunun için bile alanı dışı işe alınanlar var.

Bir de arkeoloji konusunda Türkiye'nin en iyisi İstanbul diyip kaçıyorum=)




Görüşürüzz!!


0 KişiNeDemiş?: