08 Ağustos 2009

avealı kobs :D


sevgili mervem beni bırakıp taa bodrumlara gidince ben de otomatikman ulaşma çabaları içinde bir avea edindim.görünürde sebep mervemle konuşabilmek ama gizliden gizliye bi aveasız emreyle toslaşır mıyım diye de umuyorum yani :p

dün sabah uyandığımda bizim sınıftan dinizle konuşmaya başladık,ne yapıyorsun dedim.bavul almaya çıktık dedi :)
birden içim ısındı,gitme fikri bazen çok uzakta görünüyor yada aklımdan tamamen çıkıyor.hani hafızasını kaybedenlerin beynine bi sopayla indirirsin ya,en önemli yerleri tek tek hatırlar.bu mesaj da herşeyi baştan hatırlattı bana :)

sınavdan 32 gün önceki korkum,sonra kendimi iyice salmam,sınav anı,açıklanması,tercih,tartışmalar vs...

bunca şeyin arasında,sonuç kötü de olsa beni mutluluktan uçuran küçücük şeyler var.

yeni bir şehir,arkadaşlıklar,belki de aşk..
ailemle birbirimizi özleyip kıymetimizi bilecek olmamız(gerçi dağınık bir oda,önlenemez bir biçimde biten yiyecekler,bozulan elektronik eşyalar vs özlenir mi bilmiyorum XD )
veeee özgürlük :)

gerçi gidenler özgürlüğün bekledikleri gibi olmadığını söylüyor ama banne :D


benden şimdilik bu kadar
çüüzz!!

3 KişiNeDemiş?:

Kızıl dedi ki...

Yeni bir şehir, yeni arkadaşlıklar okul, üniversite sıraları vs. hepsi güzel heyecanlar. Ve, vee tabii ki bir de özgürlük. Sana bol şans diliyorum. Hem okulunda, hem yeni dostluklarında….

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

Pandora,çok teşekkür ederim ablacım bakalım iki karar arasındayım paylaşıcam yakında sizinle:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Güzel bir yol olsun yürüdüğün tatlım. Umarım önüne diken, taş çıkmasın.

Anğangile selam söyle... :))

Öptüm çok...