15 Ağustos 2009

offfff off!!!



Öncelikle bir salak olduğumu kabul ediyorum.İstanbul arkeolojiyi Ege Tarım Ekonomisinden önce yazdığım için.Sen dört yıl Ege diye yan tutuş,bir anlık gafletle git İstanbul yaz.Ya ben orda kaybolucam bilmiyo muyum,biliyorum.Ne düşünüyodum o an hakikaten merak ettim şimdi.


Şimdi,bu kobs çok zeki ya,ÖSYM'yi yenmenin yolunu bulduydu kendi kendine,ek yerleştirmede hukuk yazıcaktı da,nasılsa tutmıcaktı,o da kazanamamış olucaktı.Böylece de seneye puanı düşmicekti.

Hakikaten salakmışım.Dün internette araştırırken ÖSYM bana,"Birinci tercihlerde herhangi bir yükseköğrenim kurumuna yerleşen öğrenciler ek yerleştirmelerden yararlanamaz" şeklinde nanik yapıp kaçtı.

Ağzına tüküreyim,araştırmadan o çok yüksek zeka beyninle işe koyulursan olacağı bu.

Gene de bölüm de üniversite de o kadar korkunç değil,hem evime de yakın diye kendimi avutadurayım,babam başladı bu sefer.Yok yollamam,yok aç kalırsın,yok hayatın biter vs.

Korkmakta haklı ama ben de devletin ihtiyacı olmasa böyle bir bölüm açmazdı diye düşünmekteyim.

Ama bir an önce de bu zekayi beynimin düşünmeye son vermesi lazım yoksa kendimi yakıcam.

Bakalım sonum ne olacak.Babam kızı hakkında endişelerini bir yana bırakıp biraz onun süperdüşüncelerine önem verecek mi-bence verecek.

Sonra tatlı bir telaş,işte beklediğim de bu.Bavul hazırlama kısmısı =)

Neyse böyle ibidik kubidik bi yazı oldu bu da.İçimden geldi.


P.S:Bu arada bu kadar çok yorum yazmayın valla utanıyorum ne cevap versem diye.:D

0 KişiNeDemiş?: