05 Ağustos 2009

b.k ye !!!






şimdi,bu şahıs kendine gelme aşamalarından geçiyor ya hızla,maneviyatı geçip fiziksel olarak da değişim kararı alınıyor haliyle..
e,ne değişecek,önce küçük bir el aynası alınıp kendi kendisi vesikalık ölçülerde şööyle bir incelenir..
saçlar boyandı,simsiyah oldu,şuan bele kadar uzun ve dalgalı,her kızın kıskandığı saçlar yani(saç konusunda mütevazılıktan
öte bir züppe oluveriyorum kusura bakmayın :p)

neyse,daha da uzatayım mı,hazır kendini beğenmiş bir üniversiteli olacağım,hazır kökü bende,hazır uzun tutmamın sebebinden de kurtulmuşken şunları şööyle bir kısaltmaya karar verilir,vazgeçilir tekrar verilir bla bla ama sonuç olarak saçlar değişecektir,Allah'ın emridir :D

sonra,cilt..stresten de,kantinin abur cubur kapasitesinden de kaynaklı,bayağı bir bozulmuş.en iyisinden bir cildiyeciye gidilecek
en iyisinden ilaçlar ve en iradelisinden bir boğaza sahip olunacaktır :)

kirpikler için badem yağı,şuram için şura yağı buram için bura yağı vs. sonra el aynası elden bırakılır,şööyle bir de boy aynasına bakılır,sonuçtan tırsılır ama olmuşla ölmüşe,bir de yimişe çare yoktur ne de olsa :D

gene de öyle bir cüsse beklenmez aynadan,ilk şoktan sonra amaan aynadan olacak bir de şu aynadan bakayım aman aynalar da pek bozuk derkeenn,anne aracılığıyla acımasız tartıya doğru itiklenilir...


acı gerçek küçük ekrandan "ehuehueheehe yimeseydinn al sana puhahaaa" diye bağırır.. bu durumda omzun üstünden çaktır
madan ekrana bakan kobs'un annesi ne yapar sizce??


büyük bir şokla odadan yemek masasına doğru ilerler,dikiliverir,anaa kaldı kadın derkeenn ellerini göğsüne vura vura bağırmaya başlar :

"nasıl pişirdim o yemekleriii,nasıl koydum önüneee..duraydım burda böylee,dağ gibii,dureydiim,
"yime" deyeydimmmm.!.BENİM YÜZÜMDEEEENNN!!!!!"



tabi burda yazınca güzelim filmi bi miktar mahvetmiş oldum ama o an anlatılmaz ki :D çok komikti,tabi gülüp eğlendikten sonra acı gerçek gene çöktü.. :(
şaka maka bir genç kıza göre,şu lise yıllarımda çok fazla kilo aldım.
hani,her zaman şöyle kararında balıketli hoş bir kızdım,kışın alır yazın forma girerdim az bişey kilo yakışırdı ama durum abartılmış ve parmaklarıma kadar heryer eşit şiştiğim için belli bir kiloya kadar farketmedim de :s
neyse sonuçta kilolar gider,saç baş değişir,cilt düzelir,seneye varmaz simge hatun fısstık gibi bi geenç kız olup münasip kısmetini aramaya başlar :p
feci hırslandım gidiyorum,görüşürüüzz :D

0 KişiNeDemiş?: