02 Ağustos 2009

gene geldim


hoşgeldim :)

tatilden döndüm,sonra burda ufak bir tatil daha yaptım arkadaşlarımla,ananemde kaldım.ananem kısmı çok iç açıcı olmasa da,mesela "tamam,gideceğim bu sene" kısmında çok etkili oldu :D

evet,puanlar geldi,çok iyi değil,benim çalışma tempom da iyi değildi sonuçta,gene de üzüldüm..bir sene daha kalmak istedim ama dediğim gibi,kalamam..

sonuç olarak kobs hatun tercihlerini yaptı,sonuçtan da umutlu,iki büyük şehirden biri,o da sürpriz,belli olunca söylerim ;))

harry potter.a gittim,çocukluk aşkım kendisi :D onların dünyasının aksakallı dedesi Dumbledora.a bir kez daha hayran oldum ama sonu çok mutlu bitmedi,gene de güzeldi.

kahveler içtim,kumpirler yedim,midemin de katkısıyla daha bir mutlu oldum.

denize girdim,buz gibiydi,ayaklarımı kesti,çok soğuğa alerjim varmış,parmaklarım şişti hep,ama yüzdüm,çok iyi geldi..deniz de sadakatime karşılık gün geçtikçe ısındı :) ben de gittikçe açıldım :)

yani,üzgün ve dalgın kobs ben açıldıkça kıyıda kaldı,sonunda bana el salladı ve sonsuza dek gitti..

umarım bir daha gelmez,şu anki mutluluğumu,sakinliğimi bozmaz,ben de sizinle artık üzüntülerimi,korkularımı değil,mutluluklarımı paylaşırım..

şimdilik hoşçakalın :)

7 KişiNeDemiş?:

Zeugma dedi ki...

Hoşgeldin canımmm !!!
Buralar çiçek gibi, miss gibi olmuş sen gelince..
Dilerim çook güzel mutluluklar yaşarsın ve onları paylaşırsın burada hep..
Sevgilerimle...

Anneciğine selamlar..

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

:) dimi,artık hüzün yok,söz :)
hoşşbulldukk :):)

balaca dedi ki...

hoş geldinnn,Simge`mmm,mutluluklarr getirdin ve o mutluluklari kendinde de saklaaa tamam mıı?! İNŞALLAH, uni sonucları çok güzel gelir ve bu yıl kazanırsın uni`yi :) amin! hoş geldin,mutlu-mutlu :)

LoLLa dedi ki...

oooojjjggeellddiiin be yaw biricik ;)

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

balacamm,hoşbulduk,inş ben de dua ediyorum sonuçlar için :)
öptüm =))

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

a be hojbulduk lolla be ya XD

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

bu arada balaca,beni unuttun galiba davetiyemi bekliyrum canım:))
symbol16@gmail.com