13 Şubat 2009

bu yüzden bütün saçmalamam..


Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım
Övünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi
Özel önemli zannetmem

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün saçmalamam
Yenilmem bu yüzden
Bu yüzden kendime hala güvensizliğim

Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferler

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün korkularım
Gururum bu yüzden
Bu yüzden çocuk gibi korunmasızlığım

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden sonsuz endişem
Savunmam bu yüzden
Bu yüzden bir küçük iz bırakmak için didinmem



Kucugum - Sezen Aksu

4 KişiNeDemiş?:

balaca dedi ki...

Simgeeee`mmmm, size bir odulummmm varrrr :) blog odulu :) kabul edersenizzz sevinirimmm :)

Seyyah dedi ki...

Bazen sözler biter,sonrası saçmalamaya dönüşür.Ama saçmalık dahi olsa susmamak en güzeli.

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

balacam çok teşekkür ederim:)bitanesin..

elvan ablacım ben susuyorum ve yazamıyorum..söyleyemiyorum da..aslında haklısın saçmalasam bile boşalsa içim:((

Seyyah dedi ki...

Ablasııı,yeri geldiği zaman saçmalamaktan korkma.İnsan herzaman en iyisi olacak diye bir kural yok.Varsa da bu uydurmadan başka bişey değildir.Ruhunu bırak özgür.Set kurma.Ne yazmak istiyorsan o'nu yaz.Burası ne için var.İçimizi dökmek için değil mi?
Hadi bakalım bekliyorum şimdii yazılarını.Yaz yaz yaz .......